Om man blir kopierad blir man en i mängden

Hej läsare har en uppmaning till er!
Jag har värdens goaste härligaste vänner. Alla är verkligen unika på sitt sätt!
Emma hon har världens gulligaste sätt att få en att känna sig speciell.
Felicia är som en mamma står alltid ut med en och finns alltid där vad du är gjort.
Michelle stödjer dig alltid vad du än vill göra, hon kommer se till vad du än gör
gör du det rätt och bra tack vare henne.
Ellen kan du dela allt med känslor upplevelser också vidare.
Linn kan du hitta din kreativa sida med även snacka om problem och annat.
Linnea är den härliga som får dig att glömma allt dåligt.
Olivia är den konstiga men bara älskar endå för hon är galen.
Fanny är den otroligt ambitösa tjejen vet vad hon vill och får det oftast, rätt ball.
Amanda är den som alltid får dig skratta.
Erland är värdens goaste tjej som alltid e knasig och gullig!
Santa är det finaste du kan få

Ja mina vänner är alla unika på sina sätt därför jag älskar dom!
Var dig själv och försök inte vara någon annan.
Kläder tex alla klär sig lika dant tills man hittar sina grejer sin stil.
Du kan va två personer ha tre av samma klädesplagg hur du bär dom
är sedan helt upp till dig. Låt inte någon annan sätta begräningar på
dig. Du kommer aldrig bli riktigt älskad tills du visar vem du är fullt ut.
För om du försöker få något du vill ha på någon annans bekostnad har
du inte klarat det själv. Va dig själv det kommer du alltid komma
längst på.
 
Och jag jag vet inte allt jag vill är att inte bli kopierad. För jag vill inte bli en i mängden..


Kommentarer
Postat av: emmmma

jag älskar dig !

2010-10-26 @ 15:43:47
URL: http://likeemma.blogg.se/
Postat av: felicia

jag älskar dig isabel det vet du...

2010-10-27 @ 15:33:54
Postat av: mathilda

Jag älskar dig & glöm inte det . <3

2010-10-31 @ 09:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0